حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در شهرستان بهاباد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان: تمام هزینه اجرای آبیاری قطره ای به متقاضیان در شهرستان بهاباد به مبلغ 42 میلیون ریال در هر هکتار پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ابتدای حضور در بهاباد از مدیریت جهاد کشاورزی بهاباد دیدن کرد و سپس به همراه امام جمعه، سرپرست فرمانداری، بخشداران مرکزی و آسفیچ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و برخی دیگر از مسئولین از مکان احداث کارخانه فلوتاسیون روی در جوار روستای پرکان، کارخانه کاشی و سرامیک عرشیا در جوار روستای فخرآباد، یکی از مرغداری های شهرستان و خانه ترویج روستای احمدآباد بازدید نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن بازدید از محل احداث کارخانجات صنعتی در جوار دو روستا و اطمینان از اینکه احداث این دو کارخانه به آبادانی روستاها لطمه وارد نمی سازد، قول مساعد داد مشکل مجوز زمین و آب کارخانه ها را حل می کند.

"حسین ابرقوئی" همچنین با تأکید بر این که انگور بهاباد به عنوان یکی از مرغبوترین انواع انگور در کشور می باشد تصریح کرد: باید بودجه و امکانات لازم جهت احیای باغات انگور بهاباد هرچه زودتر فراهم شود.

وی خشکسالی را یکی از معضلات شهرستان بهاباد و استان یزد عنوان کرد و افزود: تمام هزینه اجرای آبیاری قطره ای به متقاضیان در شهرستان بهاباد به مبلغ 42 میلیون ریال در هر هکتار پرداخت می شود

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39474_1.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا